Zdravotní potíže

Zobrazuji příspěvky 1-5 z celkového počtu 16

1 2 3 4 Další >>>

Cvičení po nemoci

01.07.2011 12:03

Dobry den.Je mi 40 let,asi 4 roky pravidelne posiluju. Nyni jsem byl propusten z nemocnice akutni pankreatitis.Po 14 dnech cca 10kg z puvodnich 101kg při vysce 192cm ubytek.Rad bych opet nabral a zacal cvicit.Poradite jak opatrne zacit a co s dietou?

Odpověď:

V prvni rade musis mit povoleni od lekare ze jsi v poradku a ze muzes zacit s posilovanim. Pokud je tomu tak , rozhodne bych zacala s lehcimi vahami a pomalu ve zvysovala. Nesnaz se tech 10kg nabrat za tyden. Rozhodne jsi neztratil 10 kg svalu, doslo k ubytku tuku, vody a protoze jsi necvicil tvoje svaly nedrzi zadne cukry ktere by na sebe vazali vodu . Se stravou tak samo, pomalu zvysuj prijem bilkovin a sacharidu nesnaz se pretizit organismus nadbytecnym mnozstvim bilkovin, tvoje telo by to nebylo schopne stravit a tak by jsi nadbytecne pretezoval tvuj travici system. Hodne stesti. Petra Mertl

larmis
e-mail | profillarmis

Proteinový nápoj na noc

19.05.2011 19:57

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli je vhodné pít proteinové nápoje "na noc" Od lékařky jsem se dozvěděl, že při pití tohoto nápoje večer před spánkem musí hodně pracovat ledviny a "zadělávám" si na zánět ledvin. Přitom se doporučuje pití těchto nápojů na noc. Děkuji za odpověď.

Odpověď:

Podle tveho lekare by vsichni spickovy kulturisti byli uvazani na luzku se zanetem ledvin:-) Vsichni kulturisti co znam Darrem Charles, Dexter Jackson, Jay Catler, Ronie Coleman..... piji pred spanim proteinove napoje a nekteri se budi i v noci a hodi tam jeste jednu davku. Nejlepsi protein pred spanim je kasein protein ktery se pomalu vztrebava do krevniho obehu , pokud mas strach s proteinu dej si pred spanim tvaroh. Lekari casto radi neprijimat velke mnozstvi bilkovin protoze to zatezuje ledviny ale doposid to nebylo nike prokazano a ani ja tomu neverim. takze se toho neboj. Petra Mertl

ukladanie tuku nad zadkom

03.03.2011 15:39

dobry den, chcem sa opytat na ukladanie tuku v oblasti spodku chrbte, nad zadkom. mam s tym problem, aj ked som stihla, 162cm, 48cm. vsimla som si, ze s nim maju problemy aj mladi ludia. preco sa uklada, je to stravou, stresom? citala som nieco aj o trans-tukoch, ktore sa v tele nerozpustaju... viete mi prosim odpovedat na tuto otazku? da sa tohto tuku nejak zbavit? zacala som s procedurami odburavania tuku radiofrekvenciou, myslite ze to moze pomoct? dakujem za vasu odpoved

Odpověď:

Kazdy clovek uklada tuk v urcite casti tela vice a v urcite casti tela mene. Bohuzel tak nam to priroda nadelila. Na to aby sji zredukovala tuk na problemove partii budes muset zredukovat tuk po celem tele a musis pocitat s tim ze problemova partie zastihli jako posledni. Rozhodne bych doporucila posilovani se zamerenim na cele telo tim se ti zvysi metabolismus a tim se zrychli spalovani tuku. Na spodni zada delej hyperextezy , mrtve tahy.Dieta samozrejme hraje take velmi dulezitou roli. Vyvaruj se sladkostem, pecivu a prijimej pouze velmi libove maso,vajecne bilky , zeleninu, hnedou ryzi.Zmena se nestane pres noc , bud trpeliva . Rozhodne bych neinvestovala do radiofredvence, sama jsem se presvedcila ze neni nic lepsiho nez ciceni a dieta.Petra Mertl

Daggi
e-mail | profilDaggi

Problémy se spaním

06.02.2011 14:49

Dobrý den. Do posilovny chodím 3-4x týdně asi 3 roky. Poslední rok mívám problémy se spaním. Cvičím pořád objemově, přes léto jsem necvičil 2 měsíce a listopad prosinec jsem cvičil silově. Problémy usnout třeba i celou noc mám stále častěji, zaberu až ráno. Stravuji se jak mám. Jaké jsou možné příčiny? Třeba i ty co se netýkají posilovny. Můžete odepsat i na email s.bellovic@gmail.com . Díky za odpověď

Odpověď:

Naptosto vim o cem mluvis, ja mam problemy se spankem uz nekolik let. Pricin muze byt nekolik. Pokud cvicis vecer tvuj metabolismus se zrychli a proto mas problemy usnout. Nemel by jsi cvicit aspon tak 4 hodiny pred tim nez pujdes spat. Dalsi pricina muze byt ze neprijimas dostatek sacharidu, mozna by jsi mel vyzkouset dat si pred spanim trochu ovesnych vlocek s mlekem nebo tvarohem. Z doplnku vyzivy je naprosto uzasny Melatonin, vezmi si 3mg 45min pred spanim a uvidis jak budes spat jak baby. Melatonin je hormon ktery nase telo produkuje nejvice kdyz jsme maly, cim jsme starsi tim ho nase telo produkuje mene a mene. Proto male deti porad spi. Petra Mertl

millan
e-mail | profilmillan

cvičení v těhotenství

27.10.2009 9:15

Dobrý den, moje přítelkyně je v 25tt, které probíhá naprosto bezproblémově.Chtěl bych se zeptat,jestli může cvičit na eliptickém trenažeru.Moc Vám děkuji za odpověď a nashledanou.

Odpověď:

Pokud tvoje pritelkyne nema ryzikove tehotenstvi muze pouzivat elipticke trenazery a i jine kardio trenazery. Mam klientky ktere behaji na treadmillu, posiluji s cinkami a to az do dne porodu. Jedna moje klientka uz ma 3 deti a po dobu 5 let co trenuje semnou nemela problemy. Kardio aktivity a posilovani v tehotenstvi je velmi prospesne pro matku i dite . Petra Mertl

1 2 3 4 Další >>>

Vložit dotaz

Příspěvky do diskuse mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Formulář pro přihlášení se nachází vpravo. Pokud nejste registrovaní, zaregistrujte se.