Trénink

Zobrazuji příspěvky 1-5 z celkového počtu 59

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další >>>

martič
e-mail | profilmartič

opravdu má posilování bolet

15.12.2011 23:37

Dobrý den chtěl bych vypadat dobře,a tak se snažím sportovat a také z duvodu toho že mam invalidní duchod tak abych měl alespon naký pohyb.naposledy jsem začal běhaním asi 30min.denně a pouze protahováním paží.po 4 dnech jsem zařadil běh 15min.3 krát denně a jednou zašel do fitka a zakoupil permanentku že jako začnu,jenže po prvním treninku mě boleli svaly (ty procvičované) ještě 4 dny poté.Nemohl jsem pořadně narovnat paže natož jít znovu cvičit,mužete mi říct v čem jsem udělal chybu je možné že jsem to přepalil hned na začatku?doplnky neberu žadný měl bych snad?

Odpověď:

Dobrý den, z toho, co píšete usuzuji, že jste skutečně ,,přepálil,, začátek. Svaly mohou opravdu bolet i několik dnů. Doporučuji pokračovat, ale opatrněji a s rozumem, nebo konzultovat s odbnorníkem. Z doplňků výživy si myslím, že je pro vás vhodný protein, popřípadě gainer, ale nezám váš vzhled a vaši současnou formu, takže nemůžu poradit konkrétněji. T. Kalašová

Jak by měl posilovat motokrosař,nebo trialista ... ?

07.11.2011 22:27

Dobrý den,můžete mi poradit,jak by měl posilovat během zimni přípravy motorkář (motokros,enduro,trial...),kolik a jaký cviky,kolik sérii,jde především o sílu a výdrž,nebo kde nějaké rady dohledat?

Odpověď:

Dobrý den, s přípravou motokrosařů nemám zkušennosti, ale pokud vám jde o sílu a výdrž, tak bych volila kombinaci silové cvičení a cvičení na svalovou vytrvalost, popřípadě cviky na dynamickou sílu. Konkrétněji vám neřeknu, musela bych znát vaši kondici, vědět jak vypadáte atd. T. Kalašová

Jíťa
e-mail | profilJíťa

Problémové partie

16.08.2011 20:19

Dobrý den, je mi 17 let. Má problém s boky. Potřebovala bych je trochu zeštíhlit. Cvičím dlouho a chtěla bych zkusit i nějaké spalovače tuku nebo něco takového, ale mám malý problém, v 11-ti letech jsem měla operaci srdce a bojím se si něco vzít. Nyní jsem začala s novým jídelníčkem a tréninkem, ale nevím co mám dělat s boky! prosím poraďte mi, už nevím co dělat.

Odpověď:

Dobrý den, pokud myslíte takzvané ,,bočáky,, tak s těma posilováním moc neuděláte, potřebujete odstranit tuk z této partie úpravou jídelníčku a aerobní aktivitou. Spalovače tuků jsou vhodné, ale vy byste měla konzultovat s lékařem, zda jsou pro vás vhodné.

firefighter
e-mail | profilfirefighter

cyklistika a posilování

04.07.2011 12:26

Dobrý den,mám dotaz ohledně posilovacího treninku pro cyklisty a stravovací režim.Mám 183cm a 93kg než sem začal s cyklistikou tak sem posiloval 4 týdně+kardio aktivity.chtšl bych zredukovat tukové zásoby a dostat se na váhu 85 kg.děkuji

Odpověď:

Cycklistika je kardio takze bych v zadnem pripade nedoporucovala zadne extra, takze pokud mas zajem zredukovat telesny tuk mel by jsi se zamerit na posilovani a hlavne dietu. Vysad jednoduche cukry, mlecne vyrobky a ovoce a omez mnozstvi tuku. Soustred se na prijimani velmi ciste stravy v podobe ovesnych vlocek a to hlavne rano po probuzeni, ryze, zelenina. Vysad testoviny, chleba a brambory. Prijimej velke mnozstvi bikovin a zeleniny. Zozdel si jidlo behem dne do 5-6 mensich porci kde kazde jidlo bude slozene z bilkovin a sacharidu. Nevim kolik casu travis cyklistikou tudis nevim kolik kalorii denne potrebujes ale tvuj denni prijem by mel byt 500 kcal mene nez zpalis. Nesnaz se zredukovat kalorie na velmi nizkou hodnotu tim bys zacal spalovat svaly a tim padem be se tvuj metabolismus zpomalil a tim by se zpomalilo i spalovani tuku.

vojak
e-mail | profilvojak

fitness kontra florball

12.04.2011 9:27

Dobry den, pravidelne cvicim tri roky, trikrat ctyrikrat tydne, stale se snazim pribyvat na hmote a zaroven i vyrysovanosti, coz se mi dari. Zacal jsem jednou tydne chodit hravat florball. Jsou to dve hodiny namahaveho non-stop behani, kdy vypotim snad litry vody a jsem promacenej "durch". Po kazdem tomto zapese se vsak citim jakysi hubenejsi, a tak tri ctyri dny trva, nez se vizualne citim zase na stejne urovni. Chtel by se tedy zeptal, zda-li tento muj vystrelek 1x tydne neni nejak kontraproduktivni s narustem hmoty. Ze cely tyden se snazim pribyvat a v sobotu to pri florbale stejne zase vybeham. Dodrzuju pitny rezim, pri florbale vypiju 1,5 litru ciste vody, davam si BCAA pred i po. Poradte mi prosim, zda-li mam tuto svoji oblibenou aktivitu radeji vynechat, ci nikoliv..dekuju moc F.

Odpověď:

Dobrý den. Pokud se nechcete posilování, respektive kulturistice věnovat vrcholově, pak tento doplňující sport ničemu neublíží. Protože tělo dostává během týdne zabrat, je důležité, abyste pravidelně během dne konzumoval kvalitní sacharidy, bílkoviny a hlavně také dostatečně odpočíval a regeneroval. Jestliže jste doposud nepoužíval žádné doplňky stravy, zařadil bych před každým tréninkem, floorballem či jinou sportovní aktivitou, BCAA. I po sportovní aktivitě. Můžete zařadit i aminokyseliny. Ten pocit hubenosti, je opravdu jen pocit.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další >>>

Vložit dotaz

Příspěvky do diskuse mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Formulář pro přihlášení se nachází vpravo. Pokud nejste registrovaní, zaregistrujte se.