Nejúčinnější cviky na břicho - část 1.

Nejúčinnější cviky na břicho - část 1.

Internetový obchod www.onefit.cz zveřejnil zajímavý článek, včetně názorných ukázek, o cvicích na břicho, který vám ukáže, jak správně bříšní svaly procvičit.

Trénink | 22.07.2014 | Michal Rudzinskyj

Stejně jako lýtka patří i břicho mezi svalové partie, které se po zátěži okysličují. Tato vlastnost je velice významná. Jakmile přestanete sval zatěžovat, rychle se naplní kyslíkem a tím může lépe docházet k regeneraci. Jak tedy takovou informaci využít a proč by nás vůbec měla zajímat? Všechny svaly, které se rychle okysličují potřebují specifický typ stimulace, aby mohly být v maximální kondici.

tréninku břišních svalů to znamená, že musíte provádět vyšší počet opakování. Ve většině případů takový druh tréninku ani nevyžaduje použití nějaké zátěže. Chce to především pravidelný a intenzivní trénink.

Kvalita břišních svalů bude rozhodně zahrnovat více než tři cviky. Jediný způsob, jak rychle dosáhnout požadovaných výsledků, je provádět tyto cviky pravidelně a vytrvale. Když budete provádět cviky na břišní svaly jednou či dvakrát týdně, nebude to stát za nic.

Kompletní článek najdete ZDE

 
 
Přidej na Facebook Přidej na Linkuj Přidej na Vybrali.sme Přidej na Jagg

Verze pro tisk