Trénink

Zobrazuji příspěvky 46-60 z celkového počtu 65

<<< Předchozí 1 2 3 4 5 Další >>>

Michal Rudzinskyj
e-mail | profilMichal Rudzinskyj

EZ tyč vs rovná tyč

02.06.2012 17:08

Dobrý den. Obě tyče jsou dobré pro mnoho cviků na různé partie, ale rovnou tyč využijete více než EZ

Lukas23
e-mail | profilLukas23

Ez tyč VS rovná tyč

22.05.2012 18:11

Zdravím, poradíte mi která z hřídelí EZ nebo ROVNÁ (120cm) je lepší.. univerzálnější na různé druhy cviků. Díky

zdarro
e-mail | profilzdarro

spálit tuky a nabrat svalovou hmotu

02.02.2012 16:29

Dobrý den, cvičím asi dva roky a nemůžu se zbavit břicha a chtěl bych nabrat svalovou hmotu? Je možné brát spalovač a zároveň kreatin ? Nebo je to hloupost a první se snažit zhubnout pomocí spalovače a poté zkusit nabrat svalovou hmotu ? Děkuji za odpověď.

Šedivák
e-mail | profilŠedivák

Konečně mohutný

02.02.2012 9:10

To je hodně dobrá otázka. Možná, že mi čtete myšlenky, protože nedávno mě podobná úvaha napadla také. Jak bych reagoval, kdyby mi někdo takovou otázku položil? Doporučil bych svoje postřehy z doby před více jak deseti lety někomu, kdo cvičí už nějakou dobu a nedaří se mu přibrat se standardními tréninkovými schématy a cviky? Když jsem si v duchu prošel všechno dokola, dospěl jsem opět k jedinému závěru – nic zásadního bych neměnil a tento tréninkový systém bych opět doporučil. Určitě existují i jiné způsoby, díky kterým můžete přibrat na váze. Pokud jste ale zkoušel i jiné tréninky a navzdory očekáváním jste s nimi moc spokojený nebyl, zkuste trénovat podle této knížky, držte se všech rad a uvidíte sám. Jak jsem se v publikaci určitě zmiňoval, jsou uvedené rady určeny všem těm, kteří již nějakou dobu cvičí, ale stále nezaznamenávají výsledky. I vy je zřejmě nezaznamenáváte, alespoň ne zřejmě takové, se kterými byste byl plně spokojený. Ve svém dotazu se zmiňujete o bicepsu, zda jej stačí procvičit jen jednou týdně. Upřímně, kdybyste biceps v tomto tréninkovém systému necvičil vůbec, rostl by také, avšak především by rostla svalová hmota celého těla. To díky tomu, že se zde používají téměř výhradně základní objemové cviky s těžkou váhou. Je dobré si uvědomit, že cvičenec ektomorfního typu těžko může konkurovat těžkotonážním borcům, nicméně každý, kdo má do vínku od přírody danou ne třeba zrovna ideální genetickou výbavu, je schopen dosáhnout svého maximálního osobního růstového potenciálu a svoji postavu proměnit neskutečným způsobem. Nelze srovnávat postavu ektomorfního typu cvičence s někým, kdo od přírody nabírá rychle kvalitní svalovou hmotu s téměř jakýmkoliv tréninkem, ale dosažené výsledky díky tréninku s těžkými váhami stojí za to. Dodržujte však všechna pravidla zásad bezpečnosti, plynulosti pohybu, korektní techniky a dalších nezbytností, popsaných v knížce. Myšlenka začít kdysi takto cvičit u mě vznikla díky zkoušení klasických tréninkových schémat typu 2+1, 3+1 apod. Spokojený jsem nebyl, avšak občas se objevovaly články, které poukazovaly na výborné výsledky s použitím základních cviků a malého počtu opakování s těžkou váhou v několika málo sériích. Nevěřil jsem tomu do té doby, než jsem uvedené rady sám nevyzkoušel. I proto bych dnes tento typ tréninku znovu doporučil k vyzkoušení, stejně tak jako před mnoha lety. A ještě poznámka. Tady je opravdu potřeba si sáhnout do svědomí a jít v naprosto každém opakování totálně nadoraz. Pokud to dokážete a zařadíte i odpovídající výživu s opravdu bohatým a štědrým dostatkem kalorií pocházejících z kvalitních zdrojů potravy, úspěch vás nemine.

vena44
e-mail | profilvena44

konecne mohutny

25.01.2012 23:01

Dobry den. Dostala se mi do rukou knizka od p. Sediveho, Konecne mohutny. A taky k nemu smeruje muj dotaz. Stoji si za tim co napsal i po tech x letech?? Myslim to tak, ze se mohlo za tu dobu zmenit, ze mohl zmenit sve nazory. Chci se touto knizkou ridit. A potreboval byh poradit jak jsou tam myslene ty treninkove plany..?! Zda se mi malo, kdyz mam odcvicit za cely tyden jen jeden cvik na biceps. Dekuji za odpoved.

Michal Rudzinskyj
e-mail | profilMichal Rudzinskyj

Pro Rinu

23.11.2011 11:45

Dobrý den Rino. Příště váš dotaz prosím směřujte do naši poradny. Zasílám vám odpověď Petry Měrtl na vaši otázku, která v naši poradně figuruje. Mila Rino, nevím o jake zdravotni omezeni se jedna tudíž nemůžu přesně říci jake cviky bys měla provádět nebo kde děláš chybu. I přesto si myslím ze v tom není ten problém , 90% tvoří výživa a těch 10% je cvičeni. Cvičením posilnis svaly a zrychlis metalismus ale pokud nesnizis kaloricky příjem a nězmenis stravu tak nikdy nedosahnes svého cile. Jsem stoprocentně přesvědčena o tom ze chybu děláš ve výživě. Pokud mi o sobě zdelis více , rada ti sestavim program ,který ti pomůže dosáhnout cile který hledas. V prvni rade potřebuju vědet jake zdravotni omezeni mas, jak se stravujes nyní , pokud můžeš zaslat foto na petramertl@Yahoo.com .

RinaT
e-mail | profilRinaT

jak hubnout se zdravotním omezením

05.11.2011 22:53

Dobrý den. Potřebuji zhubnout takových 20 kilo která jsem v průběhu 2 let nabrala, a cítím to jako velikou zátěž. Mám otiž výrazná zdr.omezení a pokud cvičím vyloženě na prob.partie ( sedy lehy,dřepy,kalanetika),beztak neubývám ani na kila,ani na centimetry.(Výsledek prokázaný po 3 měsících.) Musím jen vytrvat,jdu na to špatně nebo je s mým tělem něco v nepořádku? Prosím o radu na buď prokázané účinné cviky které se zakládají na váze vl.těla,nebo vysvětlení,proč tomuto tak je.Děkuji předem za Váš čas.Rina.

martič
e-mail | profilmartič

poděkovaní za muj pokrok

03.08.2011 0:13

Dobrý den,musim říct že mě Vaše odpověd povzbudila .12 dní sem běhal 30min.denně a posiloval sice se pak dostavila únava tak sem myslel že si dam 2dny volna což se protahlo na týden.ted nechci abyste mě každý týden motivoval,jen chci zhubnout břicho a někde sem četl že tuk se musí spálit.Problemova partie s tuk.polštařem se nemá posilovat vypadalo byto ještě huř.co si o tom myslíte.jsem spíš vytrvalostní typ.

Ivan Rudzinskyj
e-mail | profilIvan Rudzinskyj

Nedostatek motivace

15.07.2011 11:06

Co se týče Vaší nedostatečné motivace a chuti trénovat, těch příčin může být víc. Především je třeba si dát jasný cíl a jít za ním. Cílem může být například zmenšení obvodu pasu, zvýšení výkonu v některých silových disciplínách jako bench press, bicepsový zdvih, dřep a pdobně. Ne vždy se musí jednat jen o maximální výkon, ale spíše bych šel cestou množství opakování se stanovenou váhou. Například v bench pressu bych stanovil určitou váhu a s tou provedel například 8 opakování. Pokud bych je docílil, dal bych si další, postupný cíl. Samozřejmě, že je možné stanovit si i cíl napříkald zvětšení objemů paží, ale to jsou cíle spíše dlouhodobější. Ve vašem případě bych volil cíle z pohledu krátkodobějšího. Dále je třeba si vést deník a zapisovat si všechny trénink a výkony. I to je cesta, jak se motivovat. Určitě cesta k motivaci je i přihlášení se například do naší souže Grand Prix časopisu Svět kulturistiky. Jedná se o konkrétní cíl, o konkrétní dosažení výsledku zakončené focením vašich dosažených výsledků ve čtyřech postojích. Další informace získáte buď na našem webu a nebo v časopisu. Je zřejmé, že je třeba najít cestu moitivace, která by Vám dala chuť do cvičení. Ve spojení se stravou, která bude řízená, se výsledky určitě dostaví. Co se týče injekčního haloperidolu, jedná se o antipsychotikum patřící do třídy butyrofenonů. Působí dlouhodobě a tudíž i poznámka Vašeho lékaře o délce použití a působení je na místě. Ovšem nedokážu posoudit (a v tom by Vám měl poradit ošetřující lékař), jak dalece to může působit na vaši výkonnost a soustředěnost. V každém případě ale pohyb tělo potřebuje a pokud to nebudete vyloženě přetahovat přes osobní hranici, pohyb Vám může jedině prospět. Budu se těšit, že o Vás uslyším v naší soutěži!

martič
e-mail | profilmartič

nedostatek motivace

14.07.2011 22:55

Dobrý den,mam problém s motivací do treninku,cvičím narazově tak 4krat zasebou a dost .pak třeba měsíc pauza ,nemam ani jasno čeho bych chtěl dosahnout.jen je skutečnost že se snažím chodit do fitka už rok ale ztoho tak měsíc na podzim a měsíc na jaře čisty čas je 2 měsíce.muže to byt i tim že dostavam měsíčně haloperidol injekčně,jenže když sem se lekaře zeptal jak ještě dlouho ho budu brat odpověd byla hodně dlouho díky.martič

Ivan Rudzinskyj
e-mail | profilIvan Rudzinskyj

nevyváženost

14.06.2011 11:29

K Vašemu dotazu ohledně nevyváženosti hrudníku je třeba říci, že prakticky každý má jednu část těla více rozvinoutou na úkor té druhé. Někdy je to znát více, někdy méně. Pokud jste ve stádiu, kdy Vám to vadí, je třeba se na tento problém více zaměřit a to především vhodným tréninkem a zatížit danou partii tak, aby byla posílena více, než druhá část. Ve Vašem případě doporučuji zařadit na pravou část více cvikůl s jednoručkami. Nenapsal jste sice, jak často trénujete a v jakém složení. Doporučit mohu následující: Obvykle se trénink hrudníku zařazuje dvakrát v týdnu. Doporučuji zařadit specialiozovaný trénink 2x týdně pouze na pravou část hrudníku a to po dobu dvou měsíců v tomto složení: bench press na šikmé lavici hlavou nahoru s jednoručkou 3 x 10 opakování, bench press s jednoručkou na lavici hlavou dolů 3 x 10 opak., rozpažování na rovné lavici s jednoručkou 3 x 10 opak., tlaky s jednoručkou na rovné lavici 3 x 10 opak. Je to přísně izolovaný trénink jen na slabší část hrudníku, kdy po dvou měsících zařaďte týden odpočínku a hrudník vůbec neprocvičujte. Následně zařaďte klasický trénink na hrudník v trvání 1 - 2 měsíců s tím, že bych navíc do tréninku zařadil 1 cvik na slabší pravou část - tlaky s jednoručkou na šikmé lavici hlavou nohoru 4 x 8 opak. Po této době zkontrolujte stav hrudníku vizuálně a vše ještě jednoui zopakujte ve stejném cyklu. Přeji mnoho úspěchů.

meiler
e-mail | profilmeiler

neviváženost

05.06.2011 18:11

zdravim,mam nevivážený hrudník na levé straně větší množstvý svaloviny, je to dost znát potřebuji nahnat svalovou hmotu i na pravé straně,jak na to?

Íňa
e-mail | profilÍňa

vlivy

24.11.2010 10:19

DObrý den, můj dotaz je k vlivům na cvičení ve fitness. Jesliže chodím pravidelně cvičit ( 2x týdně) tak jesli na to má vliv jídlo jako jsou smažené jídla například rybí prsty, sýr apod...jíst jídla která jsou určena přímo k použití potréninku neni jednoduché tak někdy musim mít toto..dále mám 172 cm 60 kg a je mi skoro 17 tak jak se říká že se někdy musí zhubnout a poté nabrat váhu tak jesli je to v mém připadě nutné. a jak dlouho by u mě trvalo nabrání základu¨když nekouřim a nepiji. píšu to protože si osobně myslím že tyto návykové látky se podílej na kulturistice.že to popříklad prodlužují ( nabírání svalové hmoty) a jesli na nabírání pomáhají i vitamíny jako je ovoce, zelenina.děkuji za připadnou odpověd na všechny mé otázky

Kubass
e-mail | profilKubass

Bolest Břicha

07.04.2010 22:30

Zdraviim, borci nemate nekdo z vas zkusenostii s natrzenymi svalovymi vlakny v brise?? Letam vsude mozne po doktorech s nafouklym a bolavym podbriiskem a ultrazvul vzdy occcaa, jedine co mi rekli, ze je to nejspiis natrzene svalove vlakno, ale to se mi nejak nezdaa... Plss poradtee..

Píďulák
e-mail | profilPíďulák

Creatin monohydrat a štítná žláza.

18.03.2010 7:48

Dobrý den,6 let beru Euthyrox na funkci štítné žlázi(jsem po operaci),mohu brát Creatin,cvičím v posilovně 3x týdně.Děkuji.

<<< Předchozí 1 2 3 4 5 Další >>>

Přidat příspěvek

Příspěvky do diskuse mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Formulář pro přihlášení se nachází vpravo. Pokud nejste registrovaní, zaregistrujte se.