Výživa a suplementace

Zobrazuji příspěvky 16-30 z celkového počtu 60

<<< Předchozí 1 2 3 4 Další >>>

Aston Martin
e-mail | profilAston Martin

Carnitin

01.02.2013 8:34

ahoj, chtěl bych začít brát karnitin na vyrýsování (a celkově shození tuku), ale bohužel s nimi nemám žádné zkušenosti. Co jsem se díval na internet tak nejvíce mě zaujal lipo 6 a L-carnitin ampule, ale ak jsem říkal nemám předchozí zkušenosti tak bych chtěl poprosit o radu :)

jacki28
e-mail | profiljacki28

dotaz :-)

05.01.2013 10:12

Krásny den přeji,mám uplně jiny dotaz než všichni tady.nechci soutežit,jelikož věk nepustí,ale chci dosáhnout a dokázat si vypadat alespoň trochu jak fitness models.Proto se chci zeptat na jakoukoliv radu a jestli náhodou v tom našem městečku Třinec neznáte dobrého odborníka :-)) děkuji za odpověd..... tanulka.b@gmail.com

romeo
e-mail | profilromeo

21.12.2012 19:40

Zdravim,chtel bych se zeptat jestli se konaji a kdy zavody v kulturistice v Brne ...diky

suplementace

16.12.2012 0:21

Ještě jsem zapomenul, co dávat v objemu po tréninku? Gainer? Bcaa? Slyšel jsem, že se namjí bcaa míchat s gainerem nebo proteinem, že v prášku jsou aminokysliny vázané a nevyužijí se pak tolik bcaa volné krystalické, aby to mělo správný efekt. má se dát bcaa po nějaké době protein nebo gainer. Co doporučujete vy? děkuji

Předtréninková strava

15.12.2012 21:33

Dobrý večer, mám 2 dotazy- je vhodné před tréninkem dát cca 1hod před gainer nebo 2hod před pevnou stravu s tím, že mě strava zvedne inzulín? Jde mě o objemový nebo silově objemový trénink a růst svalové hmoty. Vytvoří inzulín anabolické prostředí nebo mě zvednutý inzulín při tréninku utlumí růstový hormon, případně testosteron? Je nutné u človkěa, který je s tukem v objemu nad normálem, držet dietu či zařaozvat v objemovém období aerobku? Jestli musí shodit tuky a pak tělo pokdu začně pořádně jíst a omezí aerobní aktivity tak v obejmu bude lépe nabírat a bude lépe pracovat inzulín. U tlustších lidí inzulín nepracuje tak dobře jako anabolic.hormon....??? Díky

mullermichael
e-mail | profilmullermichael

Re re

15.11.2012 9:51

On Vám už ten pan Šedivý odpověděl-pokud to po této cestě nejde, musím se dostat do cíle jinak. Jinak řečeno, každý je mohutný nějak jinak a někde jinde. Znám ženy, co jsou mohutnější, jak chlapi, ale váží třeba o 50kg míň:)).

petr3333
e-mail | profilpetr3333

Re

25.09.2012 20:05

Dobrý den, v současné době jsem právě přesedlal z domácího do fitnes takže vybavení je, ale jak jsem psal, projet po prsou, ještě ramena to téměř nešlo řádně odcvičit.

Karel.S
e-mail | profilKarel.S

Trénink

25.09.2012 19:30

Dobrý den – kniha je postavená na specifických trénincích. Nejsou to jenom moje zkušenosti trénovat třikrát týdně a podle navržených schémat. Pokud chcete cvičit jinak, klidně to zkuste – třeba i tři dny za sebou (pokud nemáte jinou možnost) a uvidíte. Jen ten třetí den bude opravdu náročný na psychiku v tom smyslu, abyste zabral. Pak musíte mít minimálně dva dny naprostý odpočinek od činek. Uvědomte si, že jakmile trénink popsaný v knize takto měníte (zmínil jste, že cvičíte některé cviky s lehčími váhami, také jste v předchozích příspěvcích psal, že nemáte patřičné vybavení, trénujete 3 dny za sebou atd.) tak trénujete absolutně jinak, než je v knize popsáno a publikace Konečně mohutný tedy nemá s vaším současným tréninkem pravděpodobně příliš společného. Jinak znovu opakuji – cviky a série v pyramidě jet do selhání, kromě sérií rozcvičovacích. Co se týče ramen a dalších malých svalových skupin (biceps, triceps), jsou tyto úmyslně řazeny tak, aby se procvičily v jednom tréninkovém dni buď se zády či s hrudníkem a pak dostaly dlouhou dobu na odpočinek. To se ale opětovně týká jen situace, kdy dodržíte zásady popsané v publikaci Konečně mohutný. Pakliže se publikací nemůžete řídit, cvičte jiné tréninky. Návody na rozličné tréninky najdete v jiných publikacích z vydavatelství Světa kulturistiky, v časopise ze stejnojmenného vydavatelství a samozřejmě i na internetu. Tím už se musíte prokousat sám. S pozdravem, Karel Šedivý

petr3333
e-mail | profilpetr3333

dodatek

22.09.2012 22:25

Doplňuji- Profíci takhle cvičí nebo cvičili viz doba Arnolda, ale mě zajímá jak to funguje na objem naturálů? Všechny serie v pyramidě se cvičí do selhání? Děkuji, děkuji. P

petr3333
e-mail | profilpetr3333

Trénink

22.09.2012 22:22

Dobrý večer a ještě dodatek. Jaký máte názor a zkušenost s tréninkem naturálů formou pyramidy, tedy třeba více opak, poak těžší váhy a méně opakování v rámci budování nejen nějaké síly, ale hlavně hmoty. Nebo je lepší se držet určitého počtu, stejného počtu opakování? Děkuji P

petr3333
e-mail | profilpetr3333

Trénink

15.09.2012 20:22

DObrý večer, začal jsem se řídit shcématem dle knihy a narazil jsem na problém. Chci trénovat 3 dny za sebou a pak volno. Systémem 1Záda,biceps 2 Prsa,ramena,triceps 3 nohy,břicho apod Tak je tov knize koneč.mohutný. Můj problém je, že pokud pořádně vyždímu prsa, ramena skoro neodjedu to prostě nelze udělám sotva polovinu opakování na 1 serii ramena než jako čertsvý, dále, triceps kupodivu odjedu solidně, ale nesmím dělat těžký cvik jako třeba bradla to se zvednu párkrát a konec, takže zvládnu spíše lehčí cviky a ne tak těžkou váhou. A teď záludná otázka, doporučujete mě toto schém adodržte a nebo zkusit jiné třeba 1Záda,ramena,triceps 2.Prsa,biceps 3. nohy břicho Přemýšlím zda by to nebylo lepší alenevím k čemu frknout rameka nohám nebo zádům. Chtěl bych dodržet Vaše schéma (je tam i jiné, ale tohle mě přišlo prefrované), ale nejsem schopen po prsou pořádně projet ramena, tricepsy odjedu omezeně. V knize je to i přehozené v nadpisu a pak v popisu cviků je to jinak viz Prsa,Triceps Ramena místo PRsa,Ramena,triceps hraje to nejakou roli pro ta ramena? Nohy jsou bez problémů a záda a biceps také docela zvládnu.... není to ono, ale ještě se to dá. Proč zrovna v knize volíte SPÍŠE toto schéma? Aby byly společné partie spolupracující spolu a cvičili se najednou v 1den a nezatěžovali pomocné svaly vjiný den? Doporučil byste mě vůbec nové schéma na 3 dny za sebou viz- 1. prsa,biceps 2. nohy,břicho 3. záda,ramena,boiceps??? Když biceps má jen 48hodin na regenraci než odjedu záda? Poslední dotaz, jak určit morfní typ postavy, pokud je někdo hubenější a splňuje určité předpklady neví m třeba ektomorfa po dobu X let a pak přibere tuk nebo svaly či obojí, zmohutní, lehounce se zakulatí co je za typ člověka jak se to pak určuje slýchám různé odlišné poučky. To je vše a snad mě tohle rozseknete, protože po dnešním tréninku kdy jsem ramena samostatně skoro neodjel jsem frustrovaný :(

Karel.S
e-mail | profilKarel.S

Konečně mohutný

13.09.2012 20:11

Zdravím vás Petře. Upřímně řečeno chvíli jsem musel nad dotazy přemýšlet, ale nakonec jsem je snad pochopil. Berte to asi takhle. Máte v rukou publikaci, které je specifická svým zaměřením. Zapomeňte tedy na většinu pouček, doporučení o tom, co kdy, jak a s čím trénovat, kolikrát trénovat, jak dlouho se sval regeneruje, jak dlouho roste atd. To bychom tady mohli diskutovat donekonečna. Naopak vezměte knihu jako recept na jídlo, které prostě připravíte přesně podle návodu a uvidíte. Buď si jej uvaříte i příště nebo jej z jídelníčku vyřadíte. Když vaříte podle receptu, tak také nepřemýšlíte nad tím, co by se stalo, kdybychom přidali místo papriky rajčata a víc to osolili nebo místo hovězího masa zkusili dát raději sojové atd. Podobně jako s tréninkovými přístupy, je to i s recepty. Ne všechny se vám musí osvědčit. Ale nejdříve musíte uvařit skutečný originál a dát do něj přesně všechny ingredience (trénink, výživa, zátěže) a pak si říci zda je to pro mě dobré nebo ne. Nechte se vést svojí intuicí a pocity, spoléhejte na svoje dobré úsudky a věřte si. Takže asi takhle. Přeji vám hodně úspěchů, Karel Šedivý :-))

petr3333
e-mail | profilpetr3333

Konečně mohutný

12.09.2012 20:33

ZDravím, znovu studuji tuto publikaci a napadá mě jedna věc na kterou jsem se zapomenul bohužel optat hned. Pane Šedivý v knize jsou většinou doporučovány kombinace partií jako: 1 .prsa,ramena,triceps, 2. záda,biceps 3. nohy,břicho apod. Podobný systém jsem kdysi zkoušel, netvrdím, že není dobrý jedna moje zkušenost je taková, že po vyčerpání prsou neodjedu tolik ramena-třeba tlaky neudělám tolik opakování co s odpočatými rameny. P5emýšlel jsem nad nohy,ramena ..... Nyní budu muset trénovat 3 dny za sebou a pak pauza, dalo by se takto trénovat 3dny za sebou? Máte nějaký chyták jak odjet naplno menší partie, které už jsou větší partií trochu díky spolupráci vyčerpány? A poslední dotaz proč toto schéma? Napíšut o jinak, pokud dám toto schéma procvičím všechny partie přímo i asistenčně 1 xtýdně, pokud dám systém jiný třeba záda,tricep /prsa,biceps . Projedu vlastně malé partie 2x týděn jednou přímo a nepřímo. Proč je nejvíce uváděna alternativa z knihy lepší, kdy se zatěžují stejné partie při hlavním velkém cviku i při asistenčním viz Záda, biceps 2 prsa,ramena,triceps? Chtěl bych trénovat 3 dny za sebou a pak mít 4 dny volna, jinak trénovat nyní nemohu, snad mě napíšete, že to není kravina. JInak mámo od vás, z krámu objednanou další publikaci.Zázrak zvaný posilovna :) Děkuji mnohokrát P

Bleader
e-mail | profilBleader

BCAA instant a NO SHOTGUN

04.09.2012 12:35

Dobrý den , chtěl bych se zeptat jestli mohu kombinovat tyto 2 suplementy - NO SHOTGUN V.3 a BCAA instant.Děkuji za odpověď :)

Adamosos
e-mail | profilAdamosos

proteiny

24.01.2012 13:03

od kolkych rokov mozem brat proteiny a gainery ???? pls

<<< Předchozí 1 2 3 4 Další >>>

Přidat příspěvek

Příspěvky do diskuse mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Formulář pro přihlášení se nachází vpravo. Pokud nejste registrovaní, zaregistrujte se.