Výživa a suplementace

Zobrazuji příspěvky 16-30 z celkového počtu 64

<<< Předchozí 1 2 3 4 5 Další >>>

Anonym
e-mail | profilAnonym

Problém s nízkou vahou

10.02.2014 14:07

Dobrý den, potřeboval bych radu jak přibrat váhu. Četl jsem dost článků a jsem zřejmě ektomorf. Je mi 20 let, 180cm a 57 kg. Už roky vážím stejně a nedaří se mi nabrat jediné kilo. Dle mého laického pohledu mám problém se stravováním. Často nesnídám, brzké vstávání a nemám absolutní chuť do sebe nic dostat. Teplý oběd tak 4x v týdnu, jelikož chodím na vysokou a bývám tam od rána do večera. Večeře v 80% případů studená formou několika rohlíků(3-4) + něco k tomu. Bydlím stále u mámy takže se musím přizpůsobit režimu doma, bohužel u nás se moc nevaří. Sám si vařit nemohu jelikož nevydělávám a nemám na to si kupovat věci na vaření pro sebe. A kdybych už přeci jen nějak vařil, musel bych vařit pro všechny doma což silně odmítám(viz situace u nás doma, kterou nebudu rozebírat). Chodím plavat a chvilku jsem cvičil doma P90X, což mě silně baví, ale bez toho abych nabral nějakou hmotu mě to rychle přestalo bavit(něco málo se objevilo ale to jsem spíš jen vyrýsoval to něco málo, co jsem měl), proto hledám nějakou radu. Děkuji za cokoliv co mi pomůže

quangthang
e-mail | profilquangthang

Dotazník o suplementech

30.11.2013 13:37

Dobrý den, dělám ročníkovou práci na téma "Složení proteinových nápojů" a součástí práce je i dotazník. Potřeboval bych nějaké respondenty, tak jestli máte 5 minut času a nevadilo by vám to, byl bych rád za vyplnění, díky. Link na dotazník: https://docs.google.com/forms/d/1PGVeNnUeMaFZR84WIgzgQ8v43HuP1g9Fyvy9ukoB4UY/viewform

Michal Rudzinskyj
e-mail | profilMichal Rudzinskyj

25.06.2013 9:13

Dobrý den. Svůj dotaz napište na rudzinskyjm@svetkulturistiky.cz. Určitě napište, jaké vlny jste držel a váš trénink, podle kterého jste trénoval. Už teď vám ale mohu říci, že kardio 1x týdně opravdu nestačí.

x.x.x.31
e-mail | profilx.x.x.31

suplementy

23.06.2013 19:59

zdravím vás, je mi 35 let, cvičím 4x týdně a občas 1 den kardio, rád bych se zeptal na doplnky, protein, bcaa a k tomu bych rád přidal doplněk na testosteron a nakopávač :) před tréninkem, nerad bych bral něco co by mělo stejný užitek a dále i spalovač, jelikož spodní břicho ne a ne zmizet) držel jsem 5 týdnu sacharidové vlny a nevím jestli byli dobře sestavene, střídali se v nich těstoviny s rýží. u tech testovin si nejsem jist.gainer nepoužívám. ted bych rád držel udržujicí dietu s jedním dnem v normálu, ale jak pročítám web, články, tak už jsme v tom vcelku stracen. mohu vás poprosit o radu jak s doplnky a stravou, případně kde bych našel informace? děkuji za případnou odpověd. Ondřej

Aston Martin
e-mail | profilAston Martin

Carnitin

01.02.2013 8:34

ahoj, chtěl bych začít brát karnitin na vyrýsování (a celkově shození tuku), ale bohužel s nimi nemám žádné zkušenosti. Co jsem se díval na internet tak nejvíce mě zaujal lipo 6 a L-carnitin ampule, ale ak jsem říkal nemám předchozí zkušenosti tak bych chtěl poprosit o radu :)

jacki28
e-mail | profiljacki28

dotaz :-)

05.01.2013 10:12

Krásny den přeji,mám uplně jiny dotaz než všichni tady.nechci soutežit,jelikož věk nepustí,ale chci dosáhnout a dokázat si vypadat alespoň trochu jak fitness models.Proto se chci zeptat na jakoukoliv radu a jestli náhodou v tom našem městečku Třinec neznáte dobrého odborníka :-)) děkuji za odpověd..... tanulka.b@gmail.com

romeo
e-mail | profilromeo

21.12.2012 19:40

Zdravim,chtel bych se zeptat jestli se konaji a kdy zavody v kulturistice v Brne ...diky

suplementace

16.12.2012 0:21

Ještě jsem zapomenul, co dávat v objemu po tréninku? Gainer? Bcaa? Slyšel jsem, že se namjí bcaa míchat s gainerem nebo proteinem, že v prášku jsou aminokysliny vázané a nevyužijí se pak tolik bcaa volné krystalické, aby to mělo správný efekt. má se dát bcaa po nějaké době protein nebo gainer. Co doporučujete vy? děkuji

Předtréninková strava

15.12.2012 21:33

Dobrý večer, mám 2 dotazy- je vhodné před tréninkem dát cca 1hod před gainer nebo 2hod před pevnou stravu s tím, že mě strava zvedne inzulín? Jde mě o objemový nebo silově objemový trénink a růst svalové hmoty. Vytvoří inzulín anabolické prostředí nebo mě zvednutý inzulín při tréninku utlumí růstový hormon, případně testosteron? Je nutné u človkěa, který je s tukem v objemu nad normálem, držet dietu či zařaozvat v objemovém období aerobku? Jestli musí shodit tuky a pak tělo pokdu začně pořádně jíst a omezí aerobní aktivity tak v obejmu bude lépe nabírat a bude lépe pracovat inzulín. U tlustších lidí inzulín nepracuje tak dobře jako anabolic.hormon....??? Díky

mullermichael
e-mail | profilmullermichael

Re re

15.11.2012 9:51

On Vám už ten pan Šedivý odpověděl-pokud to po této cestě nejde, musím se dostat do cíle jinak. Jinak řečeno, každý je mohutný nějak jinak a někde jinde. Znám ženy, co jsou mohutnější, jak chlapi, ale váží třeba o 50kg míň:)).

petr3333
e-mail | profilpetr3333

Re

25.09.2012 20:05

Dobrý den, v současné době jsem právě přesedlal z domácího do fitnes takže vybavení je, ale jak jsem psal, projet po prsou, ještě ramena to téměř nešlo řádně odcvičit.

Karel.S
e-mail | profilKarel.S

Trénink

25.09.2012 19:30

Dobrý den – kniha je postavená na specifických trénincích. Nejsou to jenom moje zkušenosti trénovat třikrát týdně a podle navržených schémat. Pokud chcete cvičit jinak, klidně to zkuste – třeba i tři dny za sebou (pokud nemáte jinou možnost) a uvidíte. Jen ten třetí den bude opravdu náročný na psychiku v tom smyslu, abyste zabral. Pak musíte mít minimálně dva dny naprostý odpočinek od činek. Uvědomte si, že jakmile trénink popsaný v knize takto měníte (zmínil jste, že cvičíte některé cviky s lehčími váhami, také jste v předchozích příspěvcích psal, že nemáte patřičné vybavení, trénujete 3 dny za sebou atd.) tak trénujete absolutně jinak, než je v knize popsáno a publikace Konečně mohutný tedy nemá s vaším současným tréninkem pravděpodobně příliš společného. Jinak znovu opakuji – cviky a série v pyramidě jet do selhání, kromě sérií rozcvičovacích. Co se týče ramen a dalších malých svalových skupin (biceps, triceps), jsou tyto úmyslně řazeny tak, aby se procvičily v jednom tréninkovém dni buď se zády či s hrudníkem a pak dostaly dlouhou dobu na odpočinek. To se ale opětovně týká jen situace, kdy dodržíte zásady popsané v publikaci Konečně mohutný. Pakliže se publikací nemůžete řídit, cvičte jiné tréninky. Návody na rozličné tréninky najdete v jiných publikacích z vydavatelství Světa kulturistiky, v časopise ze stejnojmenného vydavatelství a samozřejmě i na internetu. Tím už se musíte prokousat sám. S pozdravem, Karel Šedivý

petr3333
e-mail | profilpetr3333

dodatek

22.09.2012 22:25

Doplňuji- Profíci takhle cvičí nebo cvičili viz doba Arnolda, ale mě zajímá jak to funguje na objem naturálů? Všechny serie v pyramidě se cvičí do selhání? Děkuji, děkuji. P

petr3333
e-mail | profilpetr3333

Trénink

22.09.2012 22:22

Dobrý večer a ještě dodatek. Jaký máte názor a zkušenost s tréninkem naturálů formou pyramidy, tedy třeba více opak, poak těžší váhy a méně opakování v rámci budování nejen nějaké síly, ale hlavně hmoty. Nebo je lepší se držet určitého počtu, stejného počtu opakování? Děkuji P

petr3333
e-mail | profilpetr3333

Trénink

15.09.2012 20:22

DObrý večer, začal jsem se řídit shcématem dle knihy a narazil jsem na problém. Chci trénovat 3 dny za sebou a pak volno. Systémem 1Záda,biceps 2 Prsa,ramena,triceps 3 nohy,břicho apod Tak je tov knize koneč.mohutný. Můj problém je, že pokud pořádně vyždímu prsa, ramena skoro neodjedu to prostě nelze udělám sotva polovinu opakování na 1 serii ramena než jako čertsvý, dále, triceps kupodivu odjedu solidně, ale nesmím dělat těžký cvik jako třeba bradla to se zvednu párkrát a konec, takže zvládnu spíše lehčí cviky a ne tak těžkou váhou. A teď záludná otázka, doporučujete mě toto schém adodržte a nebo zkusit jiné třeba 1Záda,ramena,triceps 2.Prsa,biceps 3. nohy břicho Přemýšlím zda by to nebylo lepší alenevím k čemu frknout rameka nohám nebo zádům. Chtěl bych dodržet Vaše schéma (je tam i jiné, ale tohle mě přišlo prefrované), ale nejsem schopen po prsou pořádně projet ramena, tricepsy odjedu omezeně. V knize je to i přehozené v nadpisu a pak v popisu cviků je to jinak viz Prsa,Triceps Ramena místo PRsa,Ramena,triceps hraje to nejakou roli pro ta ramena? Nohy jsou bez problémů a záda a biceps také docela zvládnu.... není to ono, ale ještě se to dá. Proč zrovna v knize volíte SPÍŠE toto schéma? Aby byly společné partie spolupracující spolu a cvičili se najednou v 1den a nezatěžovali pomocné svaly vjiný den? Doporučil byste mě vůbec nové schéma na 3 dny za sebou viz- 1. prsa,biceps 2. nohy,břicho 3. záda,ramena,boiceps??? Když biceps má jen 48hodin na regenraci než odjedu záda? Poslední dotaz, jak určit morfní typ postavy, pokud je někdo hubenější a splňuje určité předpklady neví m třeba ektomorfa po dobu X let a pak přibere tuk nebo svaly či obojí, zmohutní, lehounce se zakulatí co je za typ člověka jak se to pak určuje slýchám různé odlišné poučky. To je vše a snad mě tohle rozseknete, protože po dnešním tréninku kdy jsem ramena samostatně skoro neodjel jsem frustrovaný :(

<<< Předchozí 1 2 3 4 5 Další >>>

Přidat příspěvek

Příspěvky do diskuse mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Formulář pro přihlášení se nachází vpravo. Pokud nejste registrovaní, zaregistrujte se.